maandag 10 juli 2017

Hoe een fleece een draagjas werd

Eentje van een tijdje geleden:

Ik wilde al lang een draagjas, maar de prijs hield me wat tegen om zoveel verschillende redenen:
"ga ik dat wel veel gebruiken" 
" had ik dat dan niet eerder moeten kopen"
" is het nog wel de moeite", 
en meer van die dingen....
Ik vond online al jaren geleden een tutorial voor een draagjas, maar had er nog niks mee gedaan, wegens geen jas op overschot...
Tot op de naailes een vriendin zei dat ze een draagfleece wilde kopen.
En 1+1 werd een zelfgemaakte draagfleece, want aan een ruime fleece kon ik wel gemakkelijk geraken.
En zo geschiedde: De fleece werd een draagfleece, ik was had wel wat schrik voor het eindresultaat, of het 'gat' wel op de juiste plaats viel, maar dat was niet nodig, de dochter en ik zitten lekker warm :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten