vrijdag 27 april 2018

Nog even winter

Ik kocht midden in de winter een superzacht stofje, waar ik dadelijk een oversized lange vest in zag.
Er lag een knipmode langs met een oversized vest patroon :-) alsof het zo moest zijn.
Als laatste 'winterproject' wilde ik deze vest echt wel deze winter af. Ik had ook 3 m stof nodig volgens het patroon, en dat was een mega-harige-hoop, dus het stof lag ook gewoon danig in de weg.

Na het knippen zie ik wel dat ik nog heel wat stof over heb, ik ga eens puzzelen of ik er nog iets voor één van de dochters uit krijg.

Nu ja de vest, ik ben er eigenlijk niet helemaal content van. De kraag eraan maakt het wat 'bontmantel-achtig',dus bij nader inzien denk ik dat ik die er nog af ga halen...






maar lekker warm is hij wel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten