vrijdag 13 april 2018

Gemakkelijke tussendoortjes

Ik had nood aan wat gemakkelijke snel-klaar projectjes. Niet teveel nadenken en de stoffenkast wat leegmaken. Zo komt er weer plaats voor nieuwe lentestofjes! Laat de lente maar komen!
Ik maakte 2 'Odette-tjes' .
De eerste van een Lotte Martens stofje dat ik in een stockverkoop kocht. Een gewoon katoentje, maar als ik de halsuitsnijding een beetje vergroot dan kan dit ook perfect.


Van dezelfde stockverkoop vond ik ook het stofje & heupboord van de tweede Odette. Het is een zacht gebreid stofje (geen idee wat voor stof het is) in het oud-roze, om het 'saai' ervan af te halen, deed ik er een heupboord aan met wat glitter.
Het stofje was een beetje kleiner dan ik verwachtte, en ik heb het dus ook helemaal opgebruikt. Ik had zelfs niet meer genoeg om mouwboordjes te maken.



Hetzelfde patroon, maar toch 2x compleet anders. Welk draagt jullie voorkeur?

Ik ben gestart met mijn lente-garderobe. Nu maar hopen dat de zon ook mee wil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten