woensdag 21 maart 2018

De beker van België, of toch niet

Zaterdag werd de beker van België gespeeld. Ik moet waarschijnlijk niet zeggen, dat ik niet echt tot de voetbalfans gerekend kan worden. Dat is nog zwak uitgedrukt, voetbal interesseert me ECHT niet. Jammer genoeg geldt dat niet voor mijn wederhelft. Alhoewel hij zeker niet fanatiek is en vaak genoegen neemt met matchen op de ipad te kijken, vond hij het deze keer toch belangrijk om op groot scherm te kunnen kijken.
Dus het werd een naai-avond voor mezelf. De jongste dochter kreeg slaapkleedjes (met zakjes!) door van het nichtje en was er helemaal fan van. Dan komt natuurlijk de vraag: "mama, wanneer ga je voor mij ook zo'n kleedje maken? Maar, met zakjes he!"
In mijn voorraad vond ik nog restjes nicki velours van toen ik nog veel babyspulletjes naaide.
Op zaterdagavond werd dus het patroon overgetekend van het bestaande kleedje, het stof werd geknipt. Het werd in elkaar gestikt en met dank aan de verlengingen, geraakte het ook helemaal af!
Het lag klaar en toen ze wakker werd wilde ze dadelijk haar nieuwe kleedje aan. Op maandag wilde ze het zelfs aan naar school. 
Ik denk dat ik die avond 2 mensen heel gelukkig gemaakt heb.
Kijk ze eens blinken :-)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten