vrijdag 4 augustus 2017

Milli dress


Een tijdje geleden zag ik de Milli dress passeren op het net.
Ik zag dadelijk een kleedje voor de oudste. Die houdt nogal van zwierrokjes.
Het idee was het hele kleedje te maken van de bloemenstof (een coupon die ik ergens op de kop heb getikt, maar het stuk was zoooo scheef afgeknipt dat ik het hele kleedje er niet uit kreeg (de bloemen moesten toch iets of wat recht staan)
Ook kruipt in de rok wel wat meer stof dan ik gedacht had.
In mijn voorraad had ik niet dadelijk iets gevonden, maar gelukkig was er nog de voorraad van de mama :-)
Een stevig felblauw tricot past er heel mooi bij :-)
Volgende keer maar ik het bovenstuk wat langer want ik vind het mooier dat dit iets meer in de taille valt, maar de kleine meid is er blij mee :-) en dat is toch het belangrijkste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten