vrijdag 14 juli 2017

En het blijft zomer

Van kleedjes krijgen mijn dames maar niet genoeg.... De kast hangt vol, maar nog hebben ze er te weinig.
Een stofje wat ik jaren geleden kocht om iets voor mezelf te maken lag al veel te lang in mijn stoffenkist, en ik zag er voor mezelf niks meer in. Voor E. des te meer, want (je ziet het niet zo goed op de foto's) maar er zit een zilveren glitterstreep in.
Patroon is de solis jurk van Sofilantjes, met de cirkelrok. Heel leuk patroon om te maken en het zat snel in elkaar. De voorkant is niet zo speciaal, maar de rug vind ik wel heel mooi uitkomen! 




Het kleedje is helemaal goedgekeurd om in te dansen :-)




de rok heeft duidelijk genoeg 'zwier'. En wat nog beter is voor kleine verzamelaartjes... er zitten zakken in :-)

Wie geeft me nog wat inspiratie voor zomerkkleedjes?


1 opmerking: